Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?
19.07.2018 03:12:18

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
13.12.2010 Připravuje se nový web a maily.
29.11.2008 Aktualizována ochrana proti spamu.
6183 příspěvků v 757 témat od 9525 uživatelů
Nejnovější uživatel: Vintagereq
* Domů Nápověda Vyhledávání Kalendář Přihlásit Registrovat
+  GSI.CZ
|-+  Technika
| |-+  Elektrika, elektronika (Moderátor: oplik.jenik)
| | |-+  c20xe cvaká relé
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Tisk
Autor Téma: c20xe cvaká relé  (Přečteno 3748 krát)
svaja
Nováček
*

Karma: 0
Offline Offline

Příspěvků: 4


Zobrazit profil
« kdy: 14.05.2012 22:17:15 »

Ahoj, mam takovej problém a už se v tom rejpu dlouho a už přestávam mít nápady kde hledat...
Mám Opel tigra s motorem C20xe M2.8 z Vectry A, všechno běhalo jak má, ale teď mi začala svítit chyba motoru, a všiml jsem si že mi při rozsvícení chyby cvaká relátko čerpadla, a taky na volnoběh motor občas "blafe"
jinak jsem vyčetl tyto chyby:
61:koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže-příliš nízké napětí
54:koncový stupeň relé palivového čerpadla-příliš vysoké napětí
57:koncový stupeň sání při volnoběhu-příliš nízké napětí
62:koncový stupeň odvzdušnění palivové nádrže-příliš vysoké napětí

 předem díky za každou radu Wink
Zaznamenáno
koubajz
Člen GSi.CZ
Stálý uživatel
*****

Karma: 2
Offline Offline

Příspěvků: 167


Zobrazit profil WWW
« Odpověď #1 kdy: 14.05.2012 22:50:01 »

ze by spatna kostra svazku na vstrikovaci liste?
Zaznamenáno
svaja
Nováček
*

Karma: 0
Offline Offline

Příspěvků: 4


Zobrazit profil
« Odpověď #2 kdy: 15.05.2012 13:49:20 »

mrknu na to, ale když připojim multimetr na baterku a propíchnu kabel co vede od kostry tak to vypadá OK
Zaznamenáno
oplik.jenik
Člen GSi.CZ
Senior
*****

Karma: 1
Offline Offline

Příspěvků: 488



Zobrazit profil
« Odpověď #3 kdy: 15.05.2012 17:07:07 »

z bsterky na kostru třeba jo :-) ale co zbytek auta? svazek? atd...¨

je tam několik oček na motoru (hlavě) kde se svazek kostří a uvnitř svazku je to na několika místech doslova" začmodrchaný" do dalších vodičů :_)
Zaznamenáno
svaja
Nováček
*

Karma: 0
Offline Offline

Příspěvků: 4


Zobrazit profil
« Odpověď #4 kdy: 15.05.2012 19:42:58 »

já myslel kabel na liště když jsem prpíchnul izolaci a proměřil tak že vypadal v pohodě- nevim zda-li to tímdle způsobem teda vubec zjistim  Smiley jinak mam rozbalenou celou elektriku motoru, tak ty očka vyměnim za nový a zkouknou jestli nejsou ňáký spojky zoxidovaný Wink
Zaznamenáno
svaja
Nováček
*

Karma: 0
Offline Offline

Příspěvků: 4


Zobrazit profil
« Odpověď #5 kdy: 20.05.2012 17:18:56 »

ahoj, nechci to zakřiknout, ale závada odstraněna  Wink  nový očka na kostrách kabely jsem nově voizoloval, a zatim to jede jak má a chyba už nesvítí a ani nic nevybliká  Smiley
Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Tisk 
« předchozí další »
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

© 2000-2011 GSi.CZ, za provoz vděčíme LATEWORK s.r.o.