Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?
15.12.2017 05:31:05

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
13.12.2010 Připravuje se nový web a maily.
29.11.2008 Aktualizována ochrana proti spamu.
6183 příspěvků v 757 témat od 6097 uživatelů
Nejnovější uživatel: Davidrem
* Domů Nápověda Vyhledávání Kalendář Přihlásit Registrovat
  Zobrazit příspěvky
Stran: [1] 2 3 4 5 6 ... 20
1  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 28.06.2012 06:50:49
Tak po dlouhém hledání kadett doplněn o CC (tempomat) použit dobový z omegy A s motorem C20NE.. včetně originál kabeláže :-)

dále chystám uvedení novinky Vectra A 2000 16V ale asi na další sezonu :-)
2  Technika / Motor, převodovka / Re: Rozdíl mezi C20NE a 20SEH kdy: 17.05.2012 06:48:47
hlava stejná je. komprese je na pístech
3  Technika / Elektrika, elektronika / Re: jak jse vzblikavaji poruchy? kdy: 15.05.2012 17:09:56
názorný obrázek kde bliká 3x 12

http://www.ascona-info.de/Motor_Fehlercodes-Dateien/image311.gif
4  Technika / Elektrika, elektronika / Re: c20xe cvaká relé kdy: 15.05.2012 17:07:07
z bsterky na kostru třeba jo :-) ale co zbytek auta? svazek? atd...¨

je tam několik oček na motoru (hlavě) kde se svazek kostří a uvnitř svazku je to na několika místech doslova" začmodrchaný" do dalších vodičů :_)
5  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 07.05.2012 07:32:36
dal.. ale platí se zlatem...
6  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 01.05.2012 09:59:40
trochu originálu :-)
7  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 01.05.2012 09:45:51
2
8  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 01.05.2012 09:45:14
motor
9  GSi.CZ / Naše auta / oplik.jenik KADETT kdy: 01.05.2012 09:42:29
nové fotky jaro 2012
10  Technika / Motor, převodovka / Re: Origo tlumič Kadett GSi 16v kdy: 29.04.2012 20:34:15
foto
11  Technika / Motor, převodovka / Re: Origo tlumič Kadett GSi 16v kdy: 29.04.2012 20:12:22
Já montuji a dodávám výfuky IMASAF je to italská fabrika co dělá prvošku pro ALFA-FIAT-LANCIA jejich výfuky jsou  VŽDY DLE OE  tedy naprosto seděj, maj origo tvar a origo vnitřek (dokonce i zhášeč pro 20SEH je jak má být dle OPEL)  Imasaf nemá nic společného s WALKEREM !!!!
12  Technika / Motor, převodovka / Re: c20xe naskoci ale jen na 5 vterin kdy: 09.11.2011 14:12:58
12 je začátek kodování...
21 na klapce vzduchu napětí příliš vysoké .. = spojeny vodiče
93 - snímač otáček - napětí příliš nízké
kabely jedontka PIN Kl.31> Hallův snímač svorkovnice PIN 3 / jednotka PIN  Kl.8> Hall PIN.2 dárců, vadný Hallův snímač

očividně nejede kvuly 93... vadnej rozdělovač nebo ten konektor na něm, případně uvnitř proseklé vodiče plechem odstínění
13  Technika / Motor, převodovka / Re: c20xe naskoci ale jen na 5 vterin kdy: 19.10.2011 07:52:55
dáš sponku na vracečku a utáhneš
14  Technika / Motor, převodovka / Re: c20xe naskoci ale jen na 5 vterin kdy: 26.09.2011 08:56:05
u čerpadla u vícebodového vstřiku neni podstatná dávka!! ale tlak..
čerpadlo muže být unavené a ani nenatlačí požadované 2,5bar.. spíš bych ještě kouknul na lištu zda je regulátor ok, zda se benzín vrací případně uškrtit vracečku a poté bud bude motor běžet bohatě nebo bude dělat stejnou chybu... jako první asi zkus paměť závad (31 bude blikat pokaždé)
15  Technika / Motor, převodovka / Re: c20xe do corsy a kdy: 15.07.2011 13:49:05
Jde tam.. vše ale předělat, poloosy jiné..
přijed a naládujem ti to tam :-)
včetně elektriky na klíč
16  Technika / Elektrika, elektronika / Re: Kalibrace BC kdy: 21.04.2011 13:30:36
BC do kadetta má svuj kod a neni záměné mezi motory a ani mezi samotným motronicem pokud je na ML 4.1 nejde na 1.5 ani na 2.5... sám si mužeš pomocí kostry PIN 13-14 nakonfigurovat rozměr kol...
sice bejval kalibrační přístroj (mam dokonce unikátní originál návodu od OPLA) ale ten v ČR nikdo nemá neboť když tady začal autorizovaný servis tak už kadetta nikdo neměl :-)

nejjednoduší řešení je najít jine BC já třeba doma jeden nevyužitej na C20XE mam.. ale předání, výměna jen osobně
17  Technika / Elektrika, elektronika / Re: Chyba 31 ?? kdy: 06.04.2011 06:42:45
už dávno vyřešeno :-)
18  Technika / Motor, převodovka / Re: GO na C20XE kdy: 10.02.2011 13:24:10
vývody 4 do 5,     1 - 2 je topení mam pocit    3 z ní to má jít do sání volnoběh
19  Technika / Motor, převodovka / Re: Sání z 1.8GSI ve 2.0GSI kdy: 08.02.2011 21:11:50
Tak... v našich končinách je to bonbonek :-)
hlavně já vratil originál AIRBOX a do něj sem dal KaN vložku + originál sací trubku pod nárazník... hadici za váhou jsem nahradil 45st silikonovým kusem aby vzduch nerotoval o záhyby té hadice...
myslim si že s otevřeným konusovým filtrem nemá to sání smysl... pak to saje hodně neusměrněnej a teplej vzduch.. nehledě že ta hranata kostka nasání Lexmaul je jakejsi zásobnik vzduchu při akceleraci
20  Technika / Motor, převodovka / Re: Sání z 1.8GSI ve 2.0GSI kdy: 04.02.2011 14:44:33
klucí abyste se mi neprali :-)   

to sání pasuje na šrouby ale nedokážu si představit ty "MALÉ" úpravy... proto sem dal na picasa fotku https://lh5.googleusercontent.com/_Z__PgQr_-yE/SflVUjSJ6hI/AAAAAAAAAHU/farB3LJe2lI/s640/7964_userid_416.jpg


no lepší je tohle :-) to jsem si pořídil dodatečně k vánocum :-)

https://lh5.googleusercontent.com/_Z__PgQr_-yE/TS7gPDqCQMI/AAAAAAAABBE/Ck_eKKyGbsc/s640/aaa%20001.jpg
21  Technika / Motor, převodovka / Re: Průtoky vstřikovačů kdy: 02.02.2011 14:45:54
Bosch 0280150744 (C20XE 2.5er Motronik) šedé 214 cc/m @ 2,5bar-Bosch 0280150427 (C20XE 2.8er Motronik)modré 241 cc/m-Bosch 0280150420 (C20LET) Farbe Gelb304 cc/m-Bosch 0280150725 (C20NE) černé 172 cc/m @ 2,5 bar-Bosch 0280150747 (C20NE evtl. Omega A 2,4er und 3,0 12V)hnědé 192 cc/m-Bosch 0280150563 (1.6er CNG Erdgas Zafira,AstraG) komplet modré 0280150420 haben bei 3bar 346ccm und bei 2,5bar 304ccm
žlutá 350ccm   

18E je totžnej jako C20Ne jen má horní cilindr na hadičku
22  GSi.CZ / Jen tak ... / Re: Tak se pochlubte... kdy: 26.12.2010 13:11:08
no já se po dvou letech rozhejbal k projektu F127 http://picasaweb.google.com/oplik.jenik.seznam.cz/FIAT127MyCarsNr2# a v tom elanu se vracim zpět na kadíka :-) rozjiždim vracení se zpět k původnímu "GSI face"  včetně dobových motorových úprav...
23  Technika / Motor, převodovka / Re: Sání z 1.8GSI ve 2.0GSI kdy: 26.12.2010 13:07:48


No kadettama se v lednu budu zabejvat už 13ctou sezonu:-)  a ještě před pár lety sem takhle na varkecu hledal čistokrevné 18éčka... poznávací znamení díra v bloku :-)...
24  Technika / Motor, převodovka / Re: Rozdíl mezi C20NE a 20SEH kdy: 30.05.2010 14:32:37
Předstihem koně neděláš :-)
25  Technika / Motor, převodovka / Re: Rozdíl mezi C20NE a 20SEH kdy: 28.05.2010 13:54:29
mam jen první verzi primitivní úpravy abych otestoval coto umí :-)

http://picasaweb.google.com/oplik.jenik.seznam.cz/KADETTGSi#5330378657732465074 

njede o to to házet o zuby ale jde o milimetry z důvodu že na C20NE nejde posunout předstih a tim jakoby hejbeš s rozdělovačem oproti ventilům
Stran: [1] 2 3 4 5 6 ... 20
Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

© 2000-2011 GSi.CZ, za provoz vděčíme LATEWORK s.r.o.