Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?
19.07.2018 03:15:06

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
13.12.2010 Připravuje se nový web a maily.
29.11.2008 Aktualizována ochrana proti spamu.
6183 příspěvků v 757 témat od 9525 uživatelů
Nejnovější uživatel: Vintagereq
* Domů Nápověda Vyhledávání Kalendář Přihlásit Registrovat
  Zobrazit příspěvky
Stran: [1] 2
1  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 28.06.2012 23:01:45
O tom jsem taky kdysi přemýšlel, ale zůstalo u myšlenek....
2  Technika / Motor, převodovka / Re: Rozdíl mezi C20NE a 20SEH kdy: 17.05.2012 22:01:05
To je taky pravda vlastně  Smiley
3  Technika / Motor, převodovka / Re: Rozdíl mezi C20NE a 20SEH kdy: 17.05.2012 00:07:24
Hlava u C20NE a 20SEH je stejná? Jen tak mě to napadlo...
4  GSi.CZ / Naše auta / Martty - Kadett GSi cabrio kdy: 14.05.2012 15:43:08
Kadetta jsem koupil začátkem roku 2010 jako své druhé cabrio. Předtím jsem měl také Kadett, jen 1,6 a v podstatně horším stavu. Proč jsem se rozhodl právě pro toto auto? Odpověď je v celku snadná - není napadeno českým tunerem a ani českým kutilem a je ve slušném stavu. Tím ovšem nechci říct, že na autě není práce. Kadetta mám jen jako auto pro zábavu a tím pádem s ním jezdím jen na výlety, když je slunečno. Za rok 2011 jsem najel asi jen 1500 km a jednou auto zmoklo  Grin

Kadett je vybaven klasickým a trvanlivým motorem C20NE s výkonem 85 kW. Výkon sice není nijak závratný, ale v kombinaci s krátkou převodovkou to jede krásně. Bohužel auto nemá žádnou nadstadartní výbavu, tu mám ovšem v plánu doplnit. Již jsem začal... a to výměnou hodin za palubní počítač. Od původního stavu se můj Kadett liší jen v pár detailech. Člověk neznalý Kadettů si úprav nejspíše ani nevšimne. Nejvíce nápadnou věcí, jsou asi zadní černá světla Irmscher. Další, již méně nápadnou, úpravou jsou lakované lišty nárazníků do černé matné barvy. Zatím poslední věcí je snížený podvozek a litá kola ASA v rozměru 6x15. V plánu je ještě pár drobností a nejspíš jiná kola, ale vše má svůj čas.

Časy se tak trošku mění a Kadett už není jediným autem pro zábavu, nedávno přibyla ještě Calibra V6, tak uvidíme jak to budu všechno stíhat. Auta dělám jen pro zábavu a jako hobby (jsem garážník-samouk)  Grin



5  GSi.CZ / Naše auta / Re: Opel Senator B 3.0 24V - I.C. kdy: 14.05.2012 15:34:40
Dveře jsou bez lišt takové moc prázdné....
6  GSi.CZ / Naše auta / Re: oplik.jenik KADETT kdy: 14.05.2012 15:33:31
Máš to pěkné, závidím Lexmaul rám  Grin
7  GSi.CZ / Novinky / Re: Upozornění: Nové stránky a přesun na nový server kdy: 19.02.2011 22:20:41
Poslední dobou se mi tu nějak špatně otevírá forum. Otevře se většinou až po 2. nebo 3. aktualizaci stránky. Tak jestli se nestala nějaká chyba při přesunu na nový server :-/
8  Technika / Motor, převodovka / Průtoky vstřikovačů kdy: 20.01.2011 23:18:13
Nemáte tušení, kde bych našel průtoky vstřikovačů z Opelích motorů? Bohužel na eshopek s dílama to nemají popasné a nikde se mi nepodařilo podle čísla vstřiků najít jejich průtoky.

Hlavně mě zajímají vstřiky z motorů - 18E, C20NE, X25XE.
9  GSi.CZ / Novinky / Re: Upozornění: Nové stránky a přesun na nový server kdy: 10.01.2011 21:09:38
Každý večer očekávám, že mi stránky najedou už v novém a pořádk nic  Sad
10  GSi.CZ / Jen tak ... / Re: Tak se pochlubte... kdy: 27.12.2010 17:27:32
Není nic hezčího co by Kadettu slušelo více než GSi-look doplněný případně o dobové detaily (zadní tmavá světla Irmscher nebo Hella, nástavce nárazníků Zender,....) a ještě když se to doplní upraveným motorem a interiérem GSI Champione, tak to nemá chybu. Myslím, že si se rozhodnul správě  Grin
11  Technika / Motor, převodovka / Re: Sání z 1.8GSI ve 2.0GSI kdy: 18.12.2010 12:39:16
Měl si tam komplet vršek z 18E, tj. i vstřiky a rozdělovač? Jakou elektronickou si to řídil, Motronic nebo Jetronic?
12  Technika / Motor, převodovka / Re: Sání z 1.8GSI ve 2.0GSI kdy: 17.12.2010 17:52:31
Podařilo se mi za pár peněz sehnat kompeltní vršek z 18E (hlava, vačka s domečkem, rozdělovač, sání, vstřiky). Mám v plátu to postavit těmi díly trošku oživit svůj C20NE. Co všechno mám z 18E použít, když to chci nadále řídit Motronicem 4.1. Výfukové svody a časem v plánu z (C)20XE.

Ještě taková věc, co si myslíte o Lexmaul sání na 20NE? Bylo by vhodné ho potom šoupnout do té výše zmiňované kombinace?
13  Technika / Motor, převodovka / Re: c20xe problemkočt kdy: 22.10.2010 19:52:56
Taky se hlásím do klubu GSIčkářů  Grin ale vy mě už znáte  Cheesy
14  Technika / Motor, převodovka / Re: c20xe astra f kdy: 13.08.2010 10:34:04
Přeházet z jedné karoserie do druhé by to nebyl problém, práce tak na týden. Jak to chceš ale řešit s dokladama? Kamarád něco podobného teď řeší s Kadettem a je to nekonečná birokracie s nejistým výsledkem.

Koncový tlumič rozhodně 10% výkonu nepřidá. To jsou jen čísla z tuningshopů....
15  Technika / Elektrika, elektronika / Re: El. šibr zapojení kdy: 08.08.2010 19:21:36
Vypadá to stejně jako u Kadetta. Až se to rozeberu, tak to nafotím  Wink
16  Technika / Elektrika, elektronika / Re: El. šibr zapojení kdy: 07.08.2010 20:41:17
Zkus to kdyžtak vyfotit.... když tak týden vydržíš, tak tu mám na rozebrání Kadetta, kterej má taky elektrickej šíbr, takže to můžu nafotit až sundám stropnici.
17  Technika / Elektrika, elektronika / Re: El. šibr zapojení kdy: 06.08.2010 10:48:57
Kostru kamkoliv na karoserii a plus přes nějakou pojistku....
18  Technika / Elektrika, elektronika / Re: El. šibr zapojení kdy: 04.08.2010 19:39:30
Chytneš se schémata z knihy "Jak na to" bohužel jí mám v garáži, takže se nemůžu podívat které schéma to přesně je.
19  Technika / Motor, převodovka / Re: Cukani motoru ?? kdy: 01.07.2010 21:05:11
Koukal jsem na tu cívku, vedou na ní 4 kabely (zelenej k otáčkoměru, dva černý a kabel k rozdělovači). Ze slabších motorů jsem byl zvyklej, že modul je samostatně a vede do něj víc kabelů.... u 1,4 a 1,6 to bylo snad 5 kousků  Grin
20  Technika / Motor, převodovka / Re: Cukani motoru ?? kdy: 30.06.2010 19:39:27
Tak jsem ten modul nenašel a to jsem prohledával všechny kabely kam vedou.... je možné, že existují verze bez modulu?
21  Technika / Elektrika, elektronika / Re: Konektor za palubní deskou kdy: 25.06.2010 20:30:07
Konektor pro kódování (ukostřování) BC  Wink
22  GSi.CZ / Jen tak ... / Re: gsi v kůži kdy: 25.06.2010 20:26:42
Sice vytahuju starý téma, ale třeba to někdo neví. Sedačky z Chamiona jsou jiné (jinak tvarované, s možností regulace tuhosti oprěradla) oproti klasickému GSI. Pokud někdo chce fotku, mám je doma. Na prodej nejsou  Grin
23  Technika / Motor, převodovka / Re: Cukani motoru ?? kdy: 25.06.2010 19:16:58
Dneska vyměněna klapka s poťákem. Možná se to malinko zlepšilo, ale stále to není ono. Měl bych jednu otázečku, k čemu slouží taková ta malá věc, co je přišroubovaná zezadu (strana od sání) na vačkové stříni a vede do ní trubička z klapky? Předpokládám, že to má být nějaký podtlak, ale dneska jsem z toho sundal trubičku a podtlak tam nebyl. Potom jsem z toho odpojil konktor a motor běžel pořád stejně.... nechce se mi věřit, že by to tam bylo úplně k ničemu.

koubajz: Kde má C20NE modul zapalování? Já ho nějak nemůžu najít  Grin
24  Technika / Motor, převodovka / Re: Cukani motoru ?? kdy: 24.06.2010 19:29:03
Zase jsem se v tom dneska vrtal. Vyměnil jsem ten podtlakovej regulátor na vracečce bezínu a benzín mi po chvípnutí motoru drží na 1,8  Smiley snad to vydrží do rána  Grin

Jinak to cukaní ru stále je - zítra si cvičně vyměním klapku s tím poťákem  Grin
25  Technika / Motor, převodovka / Re: Cukani motoru ?? kdy: 23.06.2010 19:23:51
Dneska jsem si hrál s poťákem na klapce. Dle mě cvaká dobře - jak šlápnu na plyn, tak cvakne; jak pustím plyn, tak také cvakne. Jinak napojil jsem manometr na palivovou hadici.... při volnoběhu he tlak 1,95, což by bylo v pohodě, ale jak rychle přidám plyn vyletí tlak na nějaký 2,5 a po puštění spadne na cca 1,7. Pokud přidávám pomalu drží se pořád kolem těch 1,95 - 2,00. A co se mi také nezdá, chcípnutí motoru pomalu začne padat a zůstane na 0,2-0,4. Kontroloval jsem i hadice, kde by to mohlo přisávat falešnej a všechno se zdá být OK. Už z toho pomalu začínám být zoufalej  Sad
Stran: [1] 2
Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

© 2000-2011 GSi.CZ, za provoz vděčíme LATEWORK s.r.o.